Dijital pazarlama ivme yakalamaya başlıyor ve sosyal medya internet dünyasında benimsenmesinde büyük adımlar attı. Her geçen gün daha fazla insan, dünyada olup bitenlerle ilgili en son bilgileri almak için akıllı telefonlarını kullanıyor. Dünyada yaşanan son gelişmeleri yakalamak için yerel gazeteleri, radyoları veya televizyon kanallarını beklemek zorunda kaldığımız günler çoktan geride kaldı. Dünya çapında 600 milyondan fazla insanın hareket halindeyken Facebook mobil uygulamasını kullandığı tahmin edilmektedir. Dünya gittikçe daha fazla birbirine bağlanıyor ve bilgi bir düğmeyi tıklayarak kıtaları aşıyor sosyal içerik.
Bu nedenle, pazarlamacıların şirketlerinin çevrimiçi görünürlüğünü, özellikle Facebook'ta görünürlüğünü artırmaları gerekir. Bu göz korkutucu bir görev haline geliyor çünkü Facebook mobil uygulaması yalnızca kullanıcılarının haber beslemelerini gösteriyor. Bu zorluk, daha küçük bir telefon ekranıyla birleştiğinden, metninizin ve resimlerinizin görünürlüğünü daha da zorlaştırır. Mobil kullanıcılar haber akışlarında gezinmek için yalnızca bir saniye alırlar, bu nedenle yayınınızın hedef kitlenizin dikkatini çekmesi zorunludur.
Gönderinizi diğer haber gönderilerinin gelgitinin üzerine çıkarmak için, yayınınızı güçlü bir resimle yerleştirmeniz gerekir. Resim, hedef kitlenizin durmasını ve muhtemelen yayınınızı tıklamasını sağlayacak bir dikkat çekici görevi görecek. Bu eylem umarız hedef kitlenizi açılış sayfanıza veya blog yazınıza gönderir. Facebook mobil uygulaması göz ardı edilemez ve potansiyel müşteri oluşturmada gerçekten harikalar yaratabilir ve sonuçta açılış sayfanıza veya blog gönderinize tekrarlayan ziyaretler yaratabilir. Bu nedenle, haber akışlarınız için göz alıcı görsel öğeler oluşturmak için ürünlerinizi ve hizmetlerinizi anlayan yetenekli bir grafik tasarımcının hizmetlerini aramak çok önemli hale gelir.
Facebook mobil uygulamasında yayınlanan dikkat çekici görsel öğeler, onlar için reklamlar oluşturarak desteklenebilir. Reklamlar, tanıtılan gönderiler veya sponsorlu hikayeler olarak görünecektir. Facebook reklamları, bir kullanıcının haber beslemesinde günde altı ila yedi kez görünür ve bu nedenle, tanıtılan yayınınızın alakalı bir izleyici tarafından görülme şansı daha yüksektir.
Facebook Mobil reklamları, tanıtılan gönderilerinizin erişimini artırmak için tüm mobil cihazlarda görünmesi için reklamınızı seçtiğiniz ve tanıtılan bir gönderi reklamı oluşturduğunuz Facebook reklam yöneticisi platformu aracılığıyla olmak üzere iki şekilde tanıtılabilir. Sol alt köşedeki 'yükselt'i seçerek de şirket sayfanızı doğrudan tanıtabilirsiniz. Sonuç olarak, tıklama sonrası deneyimi hakkında düşünmeniz zorunludur. Gönderinize tıklayan insanlar olduğunda, hedef kitlenizin deneyimin tadını çıkarmak ve umarım dönüşüp müşteri olmak için geleceği duyarlı bir açılış sayfası tasarlamak önemli hale gelir.
No comments:
Post a Comment