"Bir adamın hataları, keşif portallarıdır."
Yukarıdaki teklif neyi ifade ediyor? Bir portala sahip olmak için hata yapmanız gerekir. Komik değil mi? Hayır, hiç de değil. Motive edici bir cümle olabilir, ancak iş dünyasında küçük yatırımlarla küçük girişimler için kıyamet gününe dönüşebilir. Bu makale, özellikle kendi alanlarında yapmak isteyen ve web sitelerini açmayı planlayan veya bir facelift arayan veya mevcut siteye yeni işlevler eklemeyi planlayan veya tasarım gereksinimlerinden emin olmayan küçük girişimler için hazırlanmıştır.
Web Tasarım Şirketi Seçmek
Serbest çalışanlardan ajanslara, çevrimiçi şablonlara kadar çok sayıda web tasarımcısı ve geliştiricisi varken, şirketiniz için ve daha da önemlisi hedefleriniz ve hedefleriniz için doğru olanın ne olduğunu nasıl anlarsınız? Bir web tasarım şirketi seçmek o kadar da ciddi bir iş değil. Ancak iyi bir web tasarım şirketi seçmek gerçekten ciddi bir zorluktur. İnsanlar, İnternet'in iş süreçlerini basit ve küresel hale getirdiğini söylüyor, ancak İnternet'in sunduğu benzersiz karmaşıklıklara ne dersiniz? Google'da "İyi Web Tasarım Firması" terimini arayın ve milyonlarca sonuç ortaya çıkıyor. Normal insan için her sonucu aramak imkansızdır. Bir Web Tasarım ve Geliştirme şirketi seçmenin tüm sürecini yapılandırılmış bir şekilde inceleyeceğiz.
ADIM 1 - Planlama
İlk adım, ihtiyaçlarınızı tanımlamayı içerir. Doğru web tasarımcısını ararken, yeni Web sitenizin veya yeniden tasarlanan web sitenizin hangi rolü dolduracağı konusunda net bir fikre sahip olmak önemlidir. Müşterilerinize bilgi sağlayacak mı? Çalışanlarınızın ihtiyaçlarına hizmet edecek mi? Yoksa ürünlerinizi ziyaretçilere satabilmeniz için çevrimiçi bir alışveriş bölümü mü içerecek? Çoğu Web tasarımcısının aşağıdakileri bilmesi gerekir:
o Yeni Web sitenizin rolü.
o Web sitenizin hedeflenen pazarı veya hedef kitlesi.
o Bütçeniz.
Tasarımcınıza yaklaşmadan önce Web sitenizden ne beklediğinizi ve potansiyel müşterilerinize iletmek istediğiniz bilgi türünü düşünün. Bu, size ve tasarımcıya önemli miktarda zaman ve emek kazandıracaktır.
ADIM 2 - Birincil Listenin Aranması ve Oluşturulması
Arama, zorlu bir süreçtir ve gereksinimlerinizi karşılayan iyi sonuçları etkili bir şekilde elde etmek için titizlik dışında özel bir beceri gerektirmez. Sadece dizinleri tarayın, belirli anahtar kelime aramalarında Google listelerini kontrol edin ve arkadaşlarınızdan veya iş ortaklarınızdan tavsiye isteyin. Çok kapsamlı bir araştırma çalışması olmak zorunda değil Denizli web tasarım.
Yönlendirme: İş tanıdıklarınıza, arkadaşlarınıza ve ailenize hangi web tasarım firmasının ilgili kuruluşları için web sitesini tasarladığını veya başka bir şekilde bir web tasarım firmasını tavsiye edip edemeyeceklerini sorun.
Web siteleri: Beğendiğiniz kuruluşların web sitelerinden sorumlu web tasarım firmasını belirleyin. Bu kuruluşlar, rakipleriniz veya ilgili veya ilgisiz sektörlerde olabilir. Bazen web tasarım firması site kredisine dahil edilir veya web sitesinin başka bir yerinde listelenir. Kredileri sitenin kendisinde bulamazsanız, kuruluşla iletişime geçmekten çekinmeyin ve web sitesinden hangi web tasarım firmasının sorumlu olduğunu sorun. Bu aynı zamanda o web tasarım firmasının referansları için iyi bir kaynak olabilir.
ADIM 3 - Değerlendirme ve Kısa Liste
Potansiyel web tasarım firmalarının bir listesini bir kez topladıktan sonra, onları bir kısa listeye ayırmaya hazırsınız. Bu biraz araştırma çalışması gerektirir.
o Portföy - Üç C ile ilgilidir - Güvenilirlik, Tutarlılık ve Yetenek. Ne kadar tutarlılar? Şirketin ihtiyacınızı karşılamaya yetecek kadar yetenekli olduğu parametreler nelerdir? Güvenilirliklerinden bahseden herhangi bir referans var mı? Portföydeki projelerin kalitesi tutarlı mı? Verilen zaman diliminde sürekli olarak iyi sonuçlar verdiler mi? Web tasarım şirketi sektörünüzdeki diğer şirketlere çözümler sağladı mı? Kuruluşunuzun karşılaştığı benzer zorluklarla uğraştılar mı? Bunlar dikkate alınması gereken bazı önemli faktörlerdir. Aramanızı birkaç tasarım kaynağına (öneriler, web dizinleri veya rakiplerinizin siteleri aracılığıyla) daralttığınızda, çevrimiçi portföylerini ve oran yapılarını değerlendirin. Bir web sitesinin işini yapabilmesi için gösterişli veya hareketli olması gerekmez. Oluşturdukları sitelere göz atın, gezinme kolaylığını, bilgilerin düzenini, genel temizliği ve ziyaretçi dostu olup olmadığını kontrol edin. Ayrıca, işletmenizin türüne aşinalık gösteren bir firmayı işe almayı düşünün. Web sitelerinde sunulan başarı öykülerini / örnek olay incelemelerini gözden geçirin ve mümkünse referanslar yoluyla kimlik bilgilerini doğrulayın.
o Deneyim ve Ücretler - Buna web tasarım firmasının EF adı verilir. Deneyim ve ücretler birbiriyle çok yakından ilişkilidir. Genel norm, ne kadar deneyimli olursanız, o kadar çok maaş alırsınız. Bu ilginç hikaye, size deneyimin ne hakkında olduğunu anlatabilir.
No comments:
Post a Comment