Monday, 24 May 2021

E-Ticaret Web Sitesi Tasarımı - Web Tasarımı

 Tüm web siteleri aynı değildir. Ve tüm web yöneticilerinin web tasarımını hesaba katması gerekirken, doğrudan para ve müşterilerle ilgilenenlerin yapması gereken ekstra şeyler vardır. Sonuçta, e-ticaret (veya satış) web sitelerinin sahipleri için "dönüşüm" bir numaralı önceliktir. Dönüşüm, bir web sitesine gelen ziyaretçileri ödeme yapan müşterilere dönüştürmek anlamına gelir ve bir e-ticaret sitesinin "dönüşüm oranı", büyük ölçüde potansiyel müşterilerin sitenin kendisi hakkında nasıl hissettiğine bağlıdır.


Bu da soruyu getiriyor ... Bir web sitesi tasarlarken, e-ticaret web tasarımı ile normal web tasarımı arasındaki fark nedir? Bilgilendirici bir web sayfası gibi bir e-ticaret sitesi tasarlayabilir misiniz? Cevap hayır. Konsept ve uygulama açısından benzer olsalar da, e-ticaret web tasarımı ile normal web tasarımı arasında oldukça fazla fark vardır - hepsi ayrıntılarda gizlidir e-ticaret sitesi kurmak.


E-Ticaret Web Tasarımcıları


Bir İnternet kullanıcısı bir e-ticaret sitesini ziyaret ettiğinde, genellikle satın alma arayışındadır. Ancak gerçek şu ki, potansiyel alıcı web sitesi hakkında iyi hissetmiyorsa, satın almayacaklar - satılık ürünler tam olarak aradıkları şey olsa bile.


Tarayıcıları ödeme yapan müşterilere dönüştürmek, bir e-ticaret sitesinin para kazanmasının yolu olduğundan, e-ticaret web sitesi tasarımcıları, potansiyel müşterilerle güven ve iyi his yaratmanın önemini akılda tutmalıdır. Para harcamaya karar vermeden önce, çoğu çevrimiçi müşteri güvenlik, rahatlık ve erişilebilirlik arar ve başarılı bir e-ticaret sitesinin her üçüne de öncelik vermesi gerekir. Bu nedenle, e-ticaret web tasarımcılarının şunlara özel bir odaklanması gerekir:


Markalaşma


Potansiyel müşterilerde güven ve güven duygusu yaratmak için, bir e-ticaret web sitesinin iyi markalaşması önemlidir. Bu, satış web sitelerinin ticari olmayan web sitelerinden daha çok logolara, sloganlara, tasarımlara vb. Daha fazla çaba göstermesi gerektiği anlamına gelir.


Alışveriş kartı


E-alışveriş sepetlerinin, alışveriş sepetlerinin vb. Kolaylığı ve rahatlığı, tarayıcıları müşterilere dönüştürmede önemli bir faktördür. Bu nedenle, çoğu e-ticaret web sitesi tasarımcısı, web siteleri için özel alışveriş sepeti tasarımı sunmalıdır. Bu, alışveriş sepeti görünümü, veritabanları, ürün ekranı ve e-posta makbuzlarını içerir, ancak bunlarla sınırlı değildir.


Güvenlik ve Satıcı Hesapları


Çevrimiçi alışverişin bu kadar büyük bir sektör olmasının en büyük nedeni kolaylıktır. Çevrimiçi alışverişi bu kadar kolay kılan şey, kredi kartlarıyla güvenli bir şekilde çevrimiçi ödeme yapabilmektir. Çevrimiçi ödeme yapmak, isteksiz çevrimiçi alışveriş yapanlar için kalan son "anlaşmazlık noktalarından" biri olduğundan, bir e-ticaret sitesinden sipariş verirken kendilerini güvende ve güvende hissetmelerini sağlamak önemlidir. Bu nedenle, e-ticaret web tasarımcıları güvenli web siteleri oluşturma konusunda uzmanlaşmıştır ve genellikle kullanıcıların kredi kartları için güvenli e-ticaret satıcı hesapları için başvurmalarına ve oluşturmalarına yardımcı olur.


Elbette, tüm bu uzmanlık bilgisi özel eğitim gerektirir ve bir e-ticaret web tasarımcısının bu son derece özel alanda eğitilmesi gerekir. Bir e-ticaret web tasarımcısı, hem normal web tasarımını hem de yukarıda listelenen alanların yanı sıra e-ticaretle ilgili diğer alanlardaki özel becerileri bilmelidir.

No comments:

Post a Comment