Thursday 10 June 2021

SEO Uzmanı Seçmek

 SEO veya Arama Motoru Optimizasyonu, internet üzerinden moda olan kelimedir ve bir SEO uzmanı, moda kelimesini canlı tutmaya yardımcı olan kişidir. Daha teknik terimlerle, bir SEO Uzmanı, çeşitli arama motorlarının işleyişi hakkında derinlemesine bilgi ve bilgi edinmiş ve bu bilgiyi kendi yararınıza kullanma becerisine sahip kişidir. SEO uzmanlarının yapabileceği şey, çeşitli yöntemlerin uygulanması yoluyla çeşitli hedeflenen anahtar kelimeler için web sitenizi en üst sıralara çıkarmak için deneyimlerini ve uzmanlıklarını kullanabilmeleridir. SEO uzmanı çoğu zaman İnternet Pazarlama Uzmanı, Web pazarlamacısı, E-pazarlamacı, SEO Uzmanı, SEO Gurusu ve hatta SEO Danışmanı olarak da anılır.


Genel internet sıralamasını ve işletmenizin görünürlüğünü iyileştirmek için bir SEO Uzmanı ararken veya seçerken göz önünde bulundurmanız gereken farklı yönler vardır. Çeşitli yönler şunlardır:


o Bir SEO uzmanı, web sitelerinin optimizasyonunu başarılı bir şekilde yönetme konusunda bir üne veya iyi bir deneyime sahip olmalıdır. Uzmanın, geliştirme dillerinin yanı sıra farklı tasarım özellikleri türleri ile ilgili bir kaydı olmalıdır. Her zaman müşteri referanslarını istemeye ve portföylerini kontrol etmeye özen gösterin.


o SEO uzmanı, sitenizin çeşitli arama motorlarında ve dizinlerde görüntülenme şeklinden tamamen ve tek başına sorumlu olacaktır. SEO uzmanının ne kadar iyi olduğunu ve çeşitli arama motorlarında size ne kadar görünürlük sunabileceğini ölçmeniz gerekir, böylece yüksek hedefli trafik elde edebilir ve iyi bir yatırım getirisine sahip olabilirsiniz.


o Her arama motoru pazarlamasının/SEM kampanyasının amacı, etkili olduğu kadar sürdürülebilir olan uzun vadeli sonuçlardır. Bu, temel olarak seo specialist uzmanınızın çoğu arama motorunun spam olarak kabul edeceği herhangi bir şeyi kullanmaktan kaçınması gerektiği anlamına gelir.


o SEO uzmanınızın, en popüler veya en iyi arama motorlarının sıralama kriterlerinin neler olduğu ve ne tür anlaşmalar yaptıkları konusunda tam bilgiye sahip olması gerekir?


o Son fakat en az değil, en önemli yönlerden biri, SEO Uzmanının, maksimum faydayı elde edebilmeniz için çeşitli arama motoru optimizasyonu yöntemlerini karıştırmanın tüm farklı yöntemlerini kullanabilmesidir.


Dahil edebileceği çeşitli yöntemler şunları içerir:


a) Anahtar kelime odaklı içerik: Web kopyanızda ve bağlantılarda en iyi anahtar kelimeleri ve uygulamayı bulma.


b) Navigasyon: Web sitenizin kolay anlaşılır bir navigasyona ve optimize edilmiş bir düzene sahip olmasını sağlamak.


c) Etiketler: Meta Etiketler, Resim Alt Etiketleri ve kişiselleştirilmiş Başlıklar, sıralama amacıyla önemlidir. SEO uzmanı, kodun içine gömüldüğünden emin olmalıdır.


d) Kod: Web sitenizin kodu ne kadar temiz, hatasız ve küçük olursa arama motorları tarafından o kadar kolay tanınır ve web sitenizin iyi görünmesini sağlar.


e) Site Haritası: Site Haritası, web sitenizdeki çeşitli sayfaların kılavuzu gibidir ve arama motorlarının ve ziyaretçilerin web sitenizin farklı sayfalarını bulmasına yardımcı olur.


f) Link Popülaritesi: Web sitenizi iyi bilinen diğer ilgili web sitelerine bağlayabilmelidir.


g) Sosyal Medya Pazarlaması: Nispeten yeni bir kavramdır, SEO'nun ayrılmaz bir parçasıdır. Her zaman konuştuğunuz SEO Uzmanının Sosyal medya pazarlamasının uygulanabileceği çeşitli platformlara aşina olduğundan emin olun.


h) PPC: SEO uzmanı, web sitenize maksimum trafik alabilmeniz ve gelir elde edebilmeniz için etkili bir PPC kampanyası boyunca size rehberlik edebilmelidir.

No comments:

Post a Comment