En iyi kırışıklık kreminin hangisi olduğu ve her bir kırışıklık kreminin içeriğinin onu diğerlerinden nasıl daha etkili kıldığı hakkında çok şey söylendi. Bununla birlikte, diğer birkaç faktör, bir kırışıklık kreminin sahip olduğu en güçlü bileşenlerdir. Şeker haplarının sahip olabileceği plasebo etkisi gibi, bir kırışıklık kreminin sahip olabileceği bazı bilinçaltı nitelikleri insanları gerçekten işe yaradığına inandıracaktır. Çoğu tüketicinin zihninde bir kremi etkili veya değerli kılan şey inanma gücüdür. Bu makale, bir kırışıklık kremi alıcısının daha fazlası için geri gelmesini sağlayan en inanılmaz, ancak gerçek gerçeklerden bazılarını tartışacak leke kremi. Bu pazarlama püf noktalarını kavradıktan sonra, muhtemelen daha akıllı bir kırışıklık kremi tüketicisi olacaksınız..
Kırışıklık kremi hakkında tartışacağımız ilk faktör ambalajdır. Ambalaj derken, kutunun rengini, parlaklığını ve kalınlığını ve ayrıca kavanozun yapıldığı malzemeyi kastediyorum. Çok parlak, zarif bir şekilde renkli bir kutu, tüketicinin sahip olduğu ilk izlenimi yaratır... onu zaten kırışık kreminin işe yarayacağını düşünmeye yatkın hale getirir. Şişe veya kavanoz eşit derecede önemlidir. Bunların en zarifleri camdan yapılmıştır. Kavanoz ne kadar ağırsa, tüketicinin kremanın yüksek kaliteli olduğu inancına kapılması o kadar olasıdır. Bu ambalaj izlenimi, kavanoz malzemesi ve kavanoz ağırlığı, krem kullanılmadan önce kullanıcının kırışıklık kremi hakkındaki görüşünü etkiler. Ucuz bir plastik tüpte üstün bir kırışıklık kremi, süslü bir kutu ve cam kavanozda alt düzeyde bir kırışıklık kreminden daha kötü yorumlar alacaktır. İşin ürkütücü yanı, süslü kutu ve ağır cam kavanozun, kırışıklık kreminin ürün maliyetinin yaklaşık %90'ını oluşturmasıdır. Bu nedenle üretici, ekstra parayı paketlemeye harcamanın kendi yararına olduğunu BİLİYOR, çünkü bu, kullanıcıları kreminin daha etkili olduğuna inandıracak. Unutmayın, en şık ambalaj her zaman en iyi kırışıklık kremini yapmaz.
Bir kırışık kreminin fiyatı, tüketicileri ürünün olduğundan daha iyi çalıştığını düşünmeye sevk eden ikinci faktördür. Üretici, bir kavanoz kırışıklık kremi için 100 dolardan fazla ücret alarak ürünü için bir imaj yaratır. Artık tüketiciler tarafından kesinlikle elit bir ürün olması gerektiği görülüyor. Elbette, etkili ve güçlü, zenginlerin zevk aldığı bir lüks. Gerçek şu ki, fiyat sadece bir sayıdır. Kırışıklık kremi üreticisi tarafından dikkatle düşünülen bir şey, bu imajı yaratacak kadar pahalı, ancak çok fazla tüketiciyi ortadan kaldırmayacak kadar düşük. Kendinize karşı dürüst olun... 130$'lık bir kırışıklık kremi ve 9.99$'lık bir kırışıklık kremi görseniz, sizce hangisi daha iyi? Elbette 130 dolarlık kremin daha iyi bir ürün olduğunu ve daha iyi çalışacağını düşünüyorsunuz. Ayrıca, satın aldıktan sonra, bu yüksek fiyatlı kremden sonuç alacağınızdan emin olmaya devam edeceksiniz... yoksa bu kadar pahalı olmazdı. Fiyatı olması gerekenden yüksek tutmak, kırışıklık kremi firmaları için harika bir şey. İlk olarak, daha fazla para kazanıyorlar. İkincisi, ürünleri için bir imaj yaratırlar ve tüketicileri ürünün daha ucuz olanlardan daha etkili olduğuna inanmaya yatkın hale getirirler. Unutmayın, en pahalı krem her zaman en iyisi değildir.
Tüketicileri bir kırışıklık kreminin ekstra etkili olduğunu düşünmeye sevk eden son pazarlama hilesi, aldığınız miktardır. Bununla kasten birçok kırışıklık kreminin her kavanozda sadece çok az miktarda krem sağladığını kastediyorum. Bu, tüketiciye ürünün nadir ve değerli olması gerektiğini bilinçaltında ima eder. Kremin sıvı altın gibi olduğunu, çok azının gerekli olduğunu ve tadına varılması gerektiğini düşünmenizi istiyorlar. Bunun doğru olduğunu biliyorsunuz... 16 onsluk bir kırışıklık kremi tüpünüz veya 1 onsluk bir şişeniz varsa, otomatik olarak daha büyük tüpün toplu olarak satılan daha ucuz bir ürün olduğunu düşünürdünüz. Ayrıca küçük bir onsluk şişenin değerli bir krem olması gerektiğini ve muhtemelen daha pahalı olduğunu düşünürdünüz. Görüyorsunuz, kırışıklık kremini küçük miktarlarda paketlemenin basit hilesi, daha iyi çalıştığını ve daha büyük miktarlarda satılan diğer kremlerden daha pahalı olması gerektiğini düşünmenizi sağlıyor. Bir sonraki kırışıklık kreminizi satın alırken, bir kremin az miktarda gelmesi nedeniyle mutlaka üstün bir ürün olmadığını unutmayın.
Umarım bu makale, sizi belirli kırışıklık kremleri satın almaya ikna etmeyi amaçlayan bazı pazarlama püf noktalarına dikkat çekmiştir. Artık fiyatın, ambalajın ve miktarın akıllı bir pazarlama ekibinden başka bir şey ifade etmediğini bilmelisiniz. En iyi kırışıklık kremi için alışveriş yaparken ödevinizi yapın ve burada tartıştığımız faktörlere hiç dikkat etmeyin. Kararınızı gerçek gerçeklere ve kremlerin kanıtlanmış etkinliğine dayandırmanız daha olasıdır. Elbette, daha mutlu ve daha iyi bir cilde sahip olacaksınız.
No comments:
Post a Comment