Bunun dışında ikilem de bu olmuştur; SEO uzmanları, web sitelerine trafikle sonuçlanan büyük müşteri akışının çizilmesine yardımcı olur. Ancak, onların yardımını aramak için girişimcilerin ve işletme sahiplerinin SEO uzmanlarını işe almaları gerekir. Çoğunun bütçesi yok veya bunu bir uzman olmadan yapabileceğini düşünüyor. Müşterilerime kaç kez bunu yapabileceğimi söylediğimi söyleyemem, onlardan sadece 1 ay 2 ay sonra geri gelmek ve en son 3 ay sonra işi yapmak isteyip istemediğimi sormak için talep ettiğimin yarısı için bunu yapabileceklerini söyledim. onlar için.
Bir SEO Uzmanı olmak için çeşitli SkillSets'e sahip olmanız gerektiğini görüyorsunuz. Bu sadece anahtar kelimeleri bilmek veya orada bulunan tüm ücretsiz araçları kullanmakla ilgili değil. Bu, güncel tutmakla olduğu kadar ilişkilerle de ilgilidir ve en önemlisi sonuçlarla ilgilidir.
Bir SEO uzmanının nitelikleri, belirli anahtar kelimeleri kullanabilmeleri, alakalı içeriği dahil edebilmeleri ve trafiği oluşturmak için potansiyel müşterileri veya ziyaretçileri hedefleyebilmeleridir. Bu nedenle, bir SEO uzmanı tutacaksanız, Arama motoru Optimizasyonunun tüm varlıklarında yetkin olduklarına ve kanıtlanmış bir sicile sahip olduklarına bakın. Böylece SEO uzmanlarının sahip olması gereken nitelikler aşağıda anlatıldığı gibidir.
Web sitesi tanıtımı
seo specialist hedeflenen anahtar kelimelerin bir varyasyonunu kullanarak tüm büyük arama motorlarında web sitelerinizi tanıtmak için yetenek ve Beceri Setlerine sahip olması gerekir. Harika tasarım yeteneklerine sahip olmaları ve web siteleri için yetkin düzeni üretmeleri veya en azından sunduğunuz pakette onlar için bu işi yapabilecek harika bir web sitesi tasarımcısı bilmeleri gerekir.
Resimlerle alt etiketleri kullanma, alt etiketlerde uygun anahtar kelimeleri tanımlama ve diğer sayfa dışı görevler gibi web sayfası optimizasyon özelliklerine aşina olmaları gerekir. En önemlisi kanıt göstermeleri gerekiyor. Daha fazla tekrar eden ses çıkarabilir miyim? bence lol değil
Navigasyon şemaları
SEO uzmanlarının, çevrimiçi müşteri tabanınıza sunduğunuz ürün ve hizmetlerin yanı sıra anahtar kelimelere bağlı olarak tüm web sitesi için uygun gezinme düzenini formüle etme yeteneğine sahip olması gerekir. Hangi anahtar kelimelerin birincil, ikincil olduğuna karar vermeli ve buna göre kullanmalıdırlar. Tüm sayfalarınız için aynı anahtar kelimeleri kullanmalarına izin vermeyin. Eğer onları kaldırıma atarlarsa. Ya da ucuz kolonya gibi atın. Sonuç olarak, sayfalarınızın tümü aynı anahtar kelimelere sahipse, web sitenizde bir sorun var demektir. Bakın, neredeyse bir zorunluluk olan bazı tekrarlayan anahtar kelimeleriniz olmayacağını söylemiyorum. Ancak, her sayfaya bakmak için zaman ayırın ve etiketlerinizde kullanmak için o sayfa için "sayfanın başlığı" ve diğer anahtar kelimeler gibi en alakalı anahtar kelimelerden bazılarını alın.
Meta etiketleri
Bu, SEO uzmanı için müşterinin web siteleri için uygun Meta etiketleri oluşturacak kadar yetkin olmaları için çok önemlidir. Başlık etiketleri veya tanımlayıcı etiketler önemlidir ve web sitelerinin daha yüksek arama sıralamalarına ulaşmasına yardımcı olur.
Trafik oluştur
Pazarlama web sitelerinin işletmeleri trafik akışına bağlıdır. Bu nedenle, uzmanların büyük trafik akışı oluşturması gerekir. Başlangıçta sana yalan söylemeyeceğim, yavaş olacak. Küçük bir dönüşüm oranı görebilirsiniz ancak sorun şu ki, yüksek trafiğe hazır mısınız? Pek çok müşterinin "tabii ki trafiği bana getir" dediğini duydum. Yeterince trafik alıyorlar ve saat gibi hazır değiller. Ya insan gücüne sahip değiller ya da müşteri hizmetleri berbat ya da müşterilerini sitelerinde bulunduktan sonra satın almalarını sağlayamıyorlar. Bütün bir paket insanlar. Bu sadece yüksek sıralamalar elde etmekle ilgili değil.
Çabalarınızda dikkatli olmalısınız, haftalık veya aylık harika içeriğe sahip olmalısınız, okuyucuları baştan çıkarmalı ve daha fazlası için geri gelmelisiniz. İster inanın ister inanmayın, onlara başka bir sitede alamayacakları hizmetleri ve ürünleri sunmak zorundasınız. Bunların hepsi, hazır olmanız gereken cepten yapılan harcamalardır. İster hizmet, ister ürün satıyor olun. Bir şeyler verin, onlara önemli bilgiler içeren ücretsiz .PDF dosyaları verin, kullanabilecekleri makaleler verin, onlara çok şey verin, belki ilk 50 kullanıcı normal ücretinizden %30 indirim alabilir. Ama chia evcil hayvanı değil, değerli bir şey verin.
No comments:
Post a Comment