Pek çok VoIP sağlayıcısı var ve doğru olanı seçmek zorlu bir iş olabilir, bu yüzden işinizi kolaylaştırmak için bir VoIP sağlayıcısı seçerken dikkat etmeniz gereken en önemli 8 şeyi derledim VoIP, yüksek telefon görüşmeleri yapmanızı sağlayan bir teknolojidir. -Geleneksel sabit hatlar yerine hızlı internet hatları.
Tipik olarak, VoIP'deki aramalarınız için yerel telefon şirketinizden alacağınızdan çok daha fazla özellik alırsınız ve çok daha az ödersiniz. Çoğu durumda VoIP, bir VoIP sağlayıcısı aracılığıyla VoIP hizmetine kaydolduğunuzda aldığınız küçük bir kutudur. İnternet kablonuzu bir tarafa, ardından telefonunuzu diğer tarafa takmanız yeterlidir ve presto! Telefon görüşmeleri yapabilirsiniz. VoIP'ye geçmenin iki ana avantajı, çok sayıda ücretsiz özellik ve düşük maliyettir. Mevcut en iyi VoIP sağlayıcısına sahip olduğunuzdan emin olmak için aramanız gereken en önemli 8 şey...
1. VoIP sağlayıcınız, telefon numaranızı "Taşıma" yeteneğine sahip olmalıdır. Bu, isterseniz, zaten sahip olduğunuz telefon numarasını aynı tutabilmeniz gerektiği anlamına gelir.
2. VoIP Sağlayıcınız, hizmetlerini deneyebilmeniz ve memnun kalmazsanız paranızı geri alabilmeniz için para iade garantisine sahip olmalıdır. 15 günlük para iade garantisi, VoIP Sağlayıcınızdan beklenmesi gereken şeydir formasyonlar.
3. VoIP Sağlayıcınız çok sayıda ücretsiz özelliğe sahip olmalıdır. Beklemeniz gereken özelliklerden bazıları sesli mesaj, arayan kimliği, arama bekletme, 3 yönlü arama, arama yönlendirme, arama engelleme ve rahatsız etmeyin.
4. VoIP Sağlayıcınız, aylık maliyetinizi düşüren yıllık planlar sunmalıdır. Şimdi bunu neredeyse koymuyorum çünkü bazı insanlar yıllık planları sevmiyor ama şirketin bunu sunması önemlidir, böylece mümkün olan en iyi anlaşmayı elde edebileceğinizi bilirsiniz.
5. VoIP Sağlayıcınız öncelikle bir VoIP şirketi olmalıdır. VoIP sağlayıcınız TV, internet ve sabit hat hizmeti gibi başka hizmetler sunmamalıdır. Bu hepsi bir arada şirketler, diğer hizmetler için iyidir, ancak VoIP için değildir.
6. VoIP Sağlayıcınızın bir müşteri hizmetleri departmanı VE bir teknik servis departmanı olmalıdır. Böylece ihtiyacınız olan yardımı ihtiyacınız olduğunda alabilirsiniz.
7. VoIP ekipmanınızın kurulumu kolay olmalıdır. Herhangi bir yazılım yüklemeniz veya mevcut ekipmanınızı değiştirmeniz gerekmemelidir. VoIP ekipmanınız "Tak ve Çalıştır" olmalıdır.
8. VoIP Sağlayıcınız sınırsız uzun mesafe sunmalıdır. Bu 8 basit kuralı kılavuz olarak kullanırsanız, şüphesiz size mükemmel bir VoIP deneyimi sağlayacak bir VoIP servis sağlayıcısı bulacaksınız.
Aşağıda, ailem ve benim oldukça uzun bir süredir kullanmakta olduğumuz bir VoIP servis sağlayıcısının bağlantısını ekledim. Onlardan çok memnunuz ve şirketleri bu makaleyi yazarken yol gösterici oldu.
No comments:
Post a Comment