Wednesday, 3 March 2021

Bir SEO Uzmanı Seçmek

 SEO veya Arama Motoru Optimizasyonu, internet üzerindeki moda kelimedir ve bir SEO uzmanı, moda kelimeyi canlı tutmaya yardımcı olan kişidir. Daha teknik terimlerle, bir SEO Uzmanı, çeşitli arama motorlarının işleyişi hakkında derinlemesine anlayış ve bilgi edinmiş ve bu bilgiyi kendi yararınıza kullanma yeteneğine sahip kişidir. SEO uzmanlarının yapabilecekleri, çeşitli yöntemlerin uygulanması yoluyla çeşitli hedeflenen anahtar kelimeler için web sitenizi en üst sıralara çıkarmak için deneyimlerini ve uzmanlıklarını kullanabilmeleridir. SEO uzmanı çoğu zaman İnternet Pazarlama Uzmanı, Web pazarlamacısı, E-pazarlamacı, SEO Uzmanı, SEO Guru ve hatta SEO Danışmanı olarak da anılır.


İşletmenizin genel internet sıralamasını ve görünürlüğünü iyileştirmek için bir SEO Uzmanı ararken veya seçerken göz önünde bulundurmanız gereken farklı hususlar vardır. Çeşitli yönler şunlardır:


o Bir SEO uzmanı, web sitelerinin optimizasyonunu başarılı bir şekilde ele alma konusunda bir itibara veya iyi miktarda deneyime sahip olmalıdır. Uzmanın, farklı tasarım özelliklerinin yanı sıra geliştirme dilleriyle uğraştığına dair bir kaydı olmalıdır. Her zaman müşteri referanslarını sormayı ve portföylerini kontrol etmeyi bir noktaya getirin seo specialist.


o SEO uzmanı, sitenizin çeşitli arama motorlarında ve dizinlerde görüntülenmesinden tamamen ve tek başına sorumlu olacaktır. SEO uzmanının ne kadar iyi olduğunu ve çeşitli arama motorlarında size ne kadar görünürlük sunabileceğini ölçmeniz gerekir, böylece yüksek hedefli trafik elde etmenin yanı sıra iyi bir yatırım getirisi elde edebilirsiniz.


o Her arama motoru pazarlamacılığı / SEM kampanyasının amacı, hem sürdürülebilir hem de etkili olan uzun vadeli sonuçlardır. Bu, temel olarak SEO uzmanınızın çoğu arama motorunun spam olarak değerlendireceği herhangi bir şeyi kullanmaktan kaçınması gerektiği anlamına gelir.


o SEO uzmanınızın, en popüler veya en iyi arama motorlarının sıralama kriterlerinin neler olduğu ve ne tür anlaşmalara sahip oldukları konusunda tam bilgi sahibi olması gerekir?


o Son fakat en az değil, en önemli hususlardan biri, SEO Uzmanının, maksimum faydayı elde edebilmeniz için çeşitli arama motoru optimizasyonu yöntemlerini karıştırmanın tüm farklı yöntemlerini kullanabilmesi gerektiğidir.


Dahil edebileceği çeşitli yöntemler şunları içerir:


a) Anahtar kelime odaklı içerik: Web kopyanızda ve bağlantılarda en çok kullanılan anahtar kelimeleri ve uygulamayı bulma.


b) Gezinme: Web sitenizin kolay anlaşılır bir gezinme ve optimize edilmiş düzene sahip olmasını sağlamak.


c) Etiketler: Meta Etiketler, Resim Alt Etiketleri ve kişiselleştirilmiş Başlıklar sıralama amaçları için önemlidir. SEO uzmanı, kodun içine gömülü olduğundan emin olmalıdır.


d) Kod: Web sitenizin kodu ne kadar temiz, hatasız, ne kadar küçükse, arama motorları tarafından o kadar kolay tanımlanacak ve web sitenizin güzel görünmesini sağlayacaktır.


e) Site Haritası: Site Haritası, web sitenizdeki çeşitli sayfaların bir kılavuzu gibidir ve arama motorlarının ve ziyaretçilerin web sitenizin farklı sayfalarını bulmalarına yardımcı olur.


f) Bağlantı Popülerliği: Web sitenizi iyi itibara sahip diğer ilgili web sitelerine bağlayabilmelidir.


g) Sosyal Medya Pazarlaması: Nispeten yeni bir kavram, SEO'nun ayrılmaz bir parçasıdır. Her zaman konuştuğunuz SEO Uzmanının Sosyal medya pazarlamasının uygulanabileceği çeşitli platformlara aşina olduğundan emin olun.


h) PPC: SEO uzmanı, web sitenize maksimum trafik alabilmeniz ve gelir elde edebilmeniz için etkili bir PPC kampanyası boyunca size rehberlik edebilmelidir.

No comments:

Post a Comment